Thursday 27 September 2012

Happiness...

Selalu bertanya pd diri...bahagia? Sometimes memang hati berkata, fikir jauh-jauh erti bahagia.  Ada rumah ada kereta walaupun loan bank...hutang bulan2 mesti bayar if not faham-faham sendiri.  Anak sulung selalu pesan...mesti think positive. 

Hidup kena lihat cermin dunia.  Hidup wajar perhatikan sekeliling....ada orang daif susah daripada saya.  Ada kanak-kanak kecil dikerah tenaga jadi pengemis.  Ada perompak kebas duit bank belum tentu boleh enjoy.   Ada kawan2 saya status single, duda, janda..

Saya bahagia ada suami.  Saya senang ada anak-anak yang setiap hari kata sayang mak...terima kasih mak...nak tidur peluk mak.  Untungkan. 

Cuba...try to motivate myself. Dulu selepas tutup bisnes taska saya tak mau gelar itu gagal sebab saya dapat offer job di Astro.   Then ada pula rezeki writing scripts for program Chef Adik and Di Mana Joe Jambu.    

Officemate, close friend saya selalu kata kerja kita senang, mudah cuma stress je.
Now 2nd years and try to save RM...deposit menabung perlahan-lahan.  Ada extra RM school break kami ronda-ronda holiday....makan-makan.  
 
Cukup istimewa...bahagia hidup ni ....terutama bila anak-anak senyum.  Sweet and charm.

Unordered List

FINDING INNER PEACE

Some people think they're so good, better than others but in life, we can't predict.

1st time achieve this award

Search Me

Contact Us

Name

Email *

Message *

Pages

Powered by Blogger.

Popular Posts

Popular Posts

Text Widget