Wednesday 29 June 2016

Syukur sangat-sangat sejak bisnes EMAS saya terasa kaya.  Betul!!!  saya kaya EMAS.
Saya tak lagi risau takde kerja sebab saya ada simpanan emas.

Dah 3 bulan saya jobless tapi saya tak susah hati pun. Malah lagi happy sebab ada emas.  

Biar lah kawan2 tak sokong bisnes emas ...saya tak kisah. Sebab saya tak perlu susah2 melobi proposal tv untuk dapat projek.  Saya tak perlu merasuah orang lain semata-mata nak job.  Saya juga tidak meminjam duit kawan untuk kembangkan bisnes emas saya.  

Yang penting emak saya suka.  Yang penting suami saya sokong usaha dan bisnes emas kami. Yang penting anak-anak pun setuju saya bisnes emas. Yang penting saya ada EMAS.

Esok nak amik emas goldbar 5gm x2 dgn sifu. Raya tahun ni meriah emas.

0 comments:

Post a Comment

Unordered List

FINDING INNER PEACE

Some people think they're so good, better than others but in life, we can't predict.

1st time achieve this award

Search Me

Contact Us

Name

Email *

Message *

Pages

Powered by Blogger.

Popular Posts

Popular Posts

Text Widget